#1 2009-04-18 23:42:29

Chleopold

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-03
Posty: 6
Punktów :   

Pułapka, czyli jak sfarmić mocnego i natrętnego sąsiada (2 vs 1)

Tak mi ostatnio przyszedł do głowy jeden pomysł... Czasami tak się zdarza, że któryś z graczy jest regularnie nękany przez silniejszego przeciwnika. Tak sobie pomyślałem, że do rozwiązania tej sytuacji można skorzystać z pomocy innego legionisty i niejako zmusić przeciwnika, aby zaatakował zamek dodatkowo wspierany przez innego legionistę. Jak to zrobić? Poniżej przedstawiam swój pomysł.
Założenia:
Gracz nękany przez przeciwnika, nazwijmy go "Obrońca"
Przeciwnik, nazwany roboczo "Atakujący"
Legionista, który daje wsparcie (w miarę silny i położony blisko Obrońcy), zwany "Wspierający"
Przebieg zabawy:
Obrońca i Wspierający umawiają się na określony czas, kiedy ma być przeprowadzona akcja. W tym czasie obaj muszą mieć ze sobą ścisły kontakt. Obrońca wylogowuje się z KW zostawiając jakieś 2/3 armii w zamku, dając pretekst Atakującemu do kolejnej próby farmienia. Atakujący łapie haczyk i wysyła wojsko do zamku Obrońcy. W tym czasie Wspierający (który cały czas monitoruje sytuację patrząc na profil Obrońcyw KW) zauważa wysłany atak i posyła swoje wsparcie do Obrońcy. Ważne jest, aby wsparcie doszło możliwie w ostatnim momencie. Zapobiegnie to odkryciu wsparcia przez ewentualny zwiad Atakującego. W razie, gdyby coś miało pójść nie tak Wspierający kontaktuje się z Obrońcą (gg, komórka, mail, itp.), wówczas Obrońca loguje się do KW i ucieka z armią i surką przed atakiem.
W przypadku udanej pułapki, można zakończyć zabawę kontratakiem na zamek Atakującego.
Ta taktyka, to na razie czysta teoria. Jak do tej pory nie miałem okazji jej sprawdzić. Myślę, że może się przydać na niektórych graczy z klanu ghostriders w rodzaju endu, czy czesia.
Napiszcie proszę, co o tym sądzicie.

Offline

 

#2 2009-04-21 09:49:56

katerin

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-06
Posty: 2
Punktów :   

Re: Pułapka, czyli jak sfarmić mocnego i natrętnego sąsiada (2 vs 1)

Z tego co mi wiadomo szpiedzy wsparcia nie wykrywają

Offline

 

#3 2009-04-21 13:17:04

Chleopold

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-03
Posty: 6
Punktów :   

Re: Pułapka, czyli jak sfarmić mocnego i natrętnego sąsiada (2 vs 1)

Wykrywają, chyba że coś się zmieniło w wersji 2.2. Właśnie dzięki szpiegom udało mi się uniknąć wpakowania się na wsparcie predatora, kiedy farmiłem jednego kolesia. Zazwyczaj razem z atakiem puszczam szpiegów, którzy docierają na miejsce jakieś 2-5 minut przed głównymi siłami. Dzięki temu udało mi się uniknąć kilku przykrych niespodzianek. Inna sprawa, że musi przeżyć odpowiednia ilość szpiegów. Cytując za oficjalną stroną pomocy do KW:
"- Jeśli żywych wróci ponad 85% jednostek, dodatkowo otrzymasz informację o stacjonującej armii i możliwym wsparciu. "
Tak było na pewno w wersji 2.0 KW. Nie wiem, czy coś się nie zmieniło, ale nie sądzę.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ssparta.pun.pl www.neuroshima.pun.pl www.pokemonevolution.pun.pl www.psychika.pun.pl www.shinobigames.pun.pl